keskiviikko 30. toukokuuta 2012

Kyllä tämä tästä...


Ensimmäinen työpäivä takana. Olen kaikin puolin tyytyväinen. Yhden päivän perusteella paluu arkeen näyttää ihan lupaavalta. :)

Kuten arvelin, Elias ei ollut minun poissaolostani moksiskaan. Päivä poikien kesken eli isänsä kanssa oli mennyt erinomaisesti. Elias on myös syönyt tänään paljon paremmin kuin moneen edeltävään päivään. Minun taitaa olla siis parasta pysytellä kotoa kaukana, jos se saa pojan syömään. :) Ei vaan... Hyvä, että ruokahalu on taas herännyt.

Omasta energiatasostani olin hyvinkin positiivisesti yllättynyt. Energiaa tuntui olevan vielä jäljellä työpäivän jälkeenkin. Kaikin puolin päivä oli mukava ja uusi työ vaikuttaa edelleen erittäin mielenkiintoiselta. (Silti, haave joskus uudestaan vanhempainvapaalle jäämisestä elää minussa vahvasti. Eikä siis suinkaan sen "vapaalle" sanan takia vaan ennen kaikkea sen takia, jonka seurauksena vanhempainvapaalle jäädään.)

3 kommenttia:

  1. Hih..meilläkin poju aina "kuin enkeli" isin kanssa :) Kiva kuulla, että työpäiväsi sujui mukavasti :)

    VastaaPoista
  2. Onnea kivasti menneen ekan työpäivän johdosta!! :)

    VastaaPoista
  3. Ihanaa että sinulla on mennyt ensimmäinen työpäivä hyvin ja energiaakin on jäänyt. Itte pelkään sitä just että ku kesäkuun lopussa menen töihin niin sitte mulla ei ookkaan energiaa touhuta kotiaskareita tai kirpun kans töitten jälkeen, mutta aika näyttää :)

    VastaaPoista