keskiviikko 8. helmikuuta 2012

Bloggaajien juttuja



Siitä ei ole montaa päivää vaille vuosi kun olen liittynyt blogimaailman syövereihin. Ennen kuin rupesin kirjoittamaan tätä kyseistä blogia, en juurikaan koskaan eksynyt tai ainakaan seurannut säännöllisesti kenenkään blogia. Näiden kuukausien aikana blogimaailma on kuitenkin imaissut minut sisääni ja seuraankin tällä hetkellä useita erittäin mielenkiintoista blogejaa ihan säännöllisesti. Joitakin näistä käyn kurkkaamassa jopa päivittäin siinä toivossa, että jotain uutta olisi sinne ilmestynyt.

Tänään huomasin, että yhteen blogeista, jota olen seurannut jo jonkin aikaa oli tullut uusi päivitys ja siellä huomasin yllätyksekseni olevan minulle lähetetty tunnustus/haaste.  Kiitos haikaraa mä metsästän-blogin kirjoittajalle tästä. Vaikka yleensä skippaan tällaiset jutut, sillä olen auttamattoman huono näissä, mutta tällä kertaa haluan ehdottomasti ottaa haasteen vastaan. :)

Säännöt ovat seuraavanlaiset:

"Laita siis tämä (ylläoleva maatuska) lätkä blogiisi ja täydennä seuraavat lauseet:

1. Tunnen itseni Vuoden Mutsiksi kun...
2. Lapsiperhe-elämässä haasteellisinta on...
3. Suurin lapseltani saama kohteliaisuus on se, kun hän...
4. Kello 12 yöllä olen yleensä....
5. Kello 8 aamulla olen yleensä....
6. Haluaisin sanoa lapsen/lasten isälle, että..
7. Haluaisin sanoa omalle äidilleni, että..
8. Viimeksi kiroilin, kun....
9. En ole koskaan osannut...
10. Parasta, mitä housut jalassa ja ilman lapsia voi tehdä, on...
Sitten laita viesti eteenpäin ainakin yhdelle hyvälle mammabloggaajalle, jonka uskot ehtivän vastata haasteeseen."

1. Tunnen itseni Vuoden Mutsiksi kun... Voiko perfektionisti tuntea itsenä koskaan niin hyväksi? Ei vaan... En ehkä väittäisi olevani perfektionisti, mutta olen ihminen, joka ajattellee, että aina voi olla pikkuisen parempi. Aina voi kehittyä vielä lisää. En vaadi sitä muilta ihmisiltä, mutta itseltäni kyllä. Näin ollen, en voi sanoa, että olisin saanut kokea moista tunnetta vielä. :)
2. Lapsiperhe-elämässä haasteellisinta on... pitää kaikki tyytyväisinä samanaikaisesti. :)3. Suurin lapseltani saama kohteliaisuus on se, kun hän... hymyilee!!!... kun hän avaa suunsa niin paljon kuin onnistuu ja hyökkää kuin mikäkin peto poskiini kiinni, osoittaakseen että haluaa antaa minulle suukon. 4. Kello 12 yöllä olen yleensä.... taatusti ansaituilla yöunilla5. Kello 8 aamulla olen yleensä.... Jollen ole juoksumatolla, niin odotan kuulevani Eliaksen potkut pinnasängyn pinnoja vasten merkiksi siitä, että hänet voi tulla hukuttaa aamusuukkoihin.6. Haluaisin sanoa lapsen/lasten isälle, että.. hän on minun tukipilareistani tärkein!!! Ja tietysti muistuttaa häntä, kuinka rakas hän minulle on. :)7. Haluaisin sanoa omalle äidilleni, että.. Hmm.. Tämä onkin vaikea. En osaa valita, voisin sanoa äidille hyvin paljon kaikkea. :)8. Viimeksi kiroilin, kun.... tänään aamulla kun tajusin, että Eliaksen illalla vaihdettu avannesidos oli taas vuotanut yön aikana ja koko sänky oli siinä pa***ssa. 9. En ole koskaan osannut... mm. piirtää. Näitähän voisi luetella vaikka kuinka monta, mutta tämä nyt tuli ensimmäisenä mieleen.10. Parasta, mitä housut jalassa ja ilman lapsia voi tehdä, on... tietysti viettää aikaa rakkaiden ihmisten kanssa. Sillä ei ole mitään merkitystä, mitä tekee tai missä sitä on, kun saan olla rakkaiden ystävieni ja läheisteni kanssa! Ystävät ovat minulle korvaamattomia, elämä olisi hirvittävän kurjaa ilman ystäviäni.

Itse haluaisin lähettää tämän tunnustuksen muutamalle äitibloggaajalle, jotka ovat tarjonneet minulle monta mukavaa ja koskettavaa lukuhetkeä:
  1. Paketti levällään -blogin Ninalle
  2. Mimmistä mammaksi -blogin Poikkeamalle
  3. 47 palasta -blogin Anna-Kaisalle
  4. Minin matka maailmaan -blogin Mama90:lle




4 kommenttia:

  1. Kiitos :) <3 Koitankin palata tähän omassa blogissani jossain välissä!

    VastaaPoista
  2. Vau, kiitos ! :) <3

    VastaaPoista
  3. Kiitos tunnustuksestasi. Katsotaan jos saisin sen jossain vaiheessa tehtyä.

    VastaaPoista